laura-nenee-laos.reismee.nl

Aankomst bij the Green Lion

Vannacht hebben wij heerlijk geslapen in het hotel om de eerste nacht te overbruggen. Na om 6uur gewekt te worden door een Laotiaan die op de gang stond te gillen alsof er brand was (die was er niet, er zat wel iemand vast in de lift) hebben wij het gehouden bij een beschaafd ontbijt met fruit, toast en ei. De noodles, worsten, kippenpoten en friet hebben we vandaag maar even overgeslagen.

Bepakt en bezakt wilde Nenee even bewijzen dat we het best aan konden om 600m te lopen met de 75 kilo kleding, de locale tuktukbestuurders vonden het erg vermakelijk, maar het is ons gelukt:) Ook de coördinator die ons op kwam halen vroeg met grote ogen "en jullie hebben al deze spullen uit NEDERLAND meegenomen" " ja, maar daar hebben ze gelukkig wel karretjes op het vliegveld".

Na een tuktukrit van ongveer 50min zijn we aangekomen in onze accomodatie waar we de komende drie weken zullen verblijven. (Zie foto's). De kamers zijn vergelijkbaar met die in India, alleen missen we hier het warme water, maar ach missen is een groot woord met een buitentemperatuur van 32°C en een luchtvochtigheid van 89%, technisch gezien sta je de hele dag in een warme douche:).

Morgen krijgen we meer informatie over de projecten en hopen we dat we misschien al even kunnen gaan kijken op school, maar we hebben ook geleerd dat we vooral rustig aan moeten doen en de eerste dagen vooral niet al te veel moeten willen......
Toch lastig dat afwachten...

Lily

Mooie foto's. Ziet er helemaal niet zo warm uit en veel groener dan hier.
Maar dat is natuurlijk omdat het regenseizoen is. Succes morgen met de bijeenkomst en misschien de school bekijken!