laura-nenee-laos.reismee.nl

Laatste week :(

We staan vandaag op met stromende regen, maar gelukkig is dat maar voor heel even. Vandaag geven we les samen met twee andere vrijwilligers, een Fransoos en een Chinees. Gezien het feit dat ze vrijdag aangaven dat ze vonden dat we weinig lesgaven en veel spelletjes deden (het blijkt toch lastig te zijn om te begrijpen/zien/weten dat kinderen ook leren van andere bezigheden dan Engelse woorden opdreunen) hadden we hoge verwachtingen van hun voorbereiding. Helaas was dat te veel verwacht, want ze bleken niets voorbereid te hebben. Uiteindelijk werd het gelukkig toch een leerzame dag voor de kinderen, maar voor morgen hebben we net toch wat beter afgestemd wie wat gaat doen.
We leren de kinderen zakdoekje leggen en herhalen het abc. De liedjes die we vaker herhalen worden nu beter en actiever meegezongen. We eindigen de dag op school met bellenblaas, dat blijkt toch altijd geweldig te zijn, lekker achter de bellen aan rennen (die door de verschillende ventilatoren alle kanten opgeblazen worden).
'Thuisgekomen' blijkt Micky Laura's tas opgehaald te hebben, dus die is ook weer terecht.
Het is vandaag helaas niet gelukt om de laatste donatie naar de school te brengen, maar we hebben aangegeven het geen probleem te vinden als Micky dit zonder ons doet, zodat we geen lestijd hoeven te missen. Wanneer precies wist hij nog niet. Wat wel nog leuk was om te zien, was dat toen we vanochtend op school aankwamen al gebruik werd gemaakt van de gedoneerde tafeltjes en stoeltjes.Foto's zullen morgen weer gepost worden, omdat we dan wat meer kunnen laten zien.

Lily

Weer leuk om te lezen. Volgens mij heb ik niet alle foto’s gezien, maar hier in Griekenland via de wifi van een onbeveiligd netwerk is dat niet zo vreemd hihi. Succes met de overdracht!

Paula

Leuk om jullie enthousiaste verhalen te lezen. Maak er een fijne laatste week van.

Marijke Caron

Lieve Nenee en Laura, wat een belevenissen weer allemaal.
Geweldig ! Heel veel plezier de laatste week op het schooltje en met jullie collega's vrijwillegers.
Hier nog steeds heet! Lekker niets doen weer. Liefs, Frank en Marijke