laura-nenee-laos.reismee.nl

Nog meer pannenkoeken

Woehoew, Laura heeft gisteren geregeld dat we vanaf nu 3x per week pannenkoeken als ontbijt krijgen in plaats van frietjes, dus vanochtend stonden er weer pannenkoeken op het menu. Op school doen we spelletjes waarbij we de lichaamsdelen oefenen in het Engels. We trekken van elk kind een handje om, deze mogen ze dan inkleuren in een zelf gekozen kleur, zo herhalen we ook de kleuren nog eens. We doen spelletjes en laten de nieuwe vrijwilligers zien hoe en wat.
In de middag komen we terug op school en zien we dat ze ons abc hebben opgehangen, uhm ja, alleen een beetje jammer dat de Q en de R verkeerd om aan de muur gelijmd zijn, die moeten we dus nog even opnieuw maken.
Tijdens het middagprogramma krijgen we te horen dat het morgen een feestdag is, goh hoe kan het ook anders, we hadden deze week nog geen feestdag gehad.....
Gelukkig stond naar school gaan morgen voor ons toch al niet op de planning, aangezien we de hele dag op pad zullen zijn om alle donaties te verdelen onder de verschillende scholen.
Bij de feestdag van morgen hoort het brengen van een offer aan de monikken door de lokale bevolking, dat wordt dus vroeg opstaan om dit te kunnen aanschouwen.
Vanavond eten we weer bij 'hot pot' dit keer zonder hot pot, maar met een grill. Mmmmm, weer lekker gegeten en gedronken voor bijna niks. Laura zit nu nog in de bar, ik lig helaas al 2 uur met flinke rugpijn op bed, hopen dat het morgen beter gaat!