laura-nenee-laos.reismee.nl

T-shirt nummer 3

Daar zijn we dan in het warme, vochtige, maar mooie Laos. Na een reis van bijna 17.5 uur is het even wennen aan de benauwde lucht. Volgens de weersverwachting zou het elke dag veel gaan regenen, maar het is gelukkig droog! De taxi wacht ons op en met 74 kilo komen we nu al bezweet het vliegveld uit. (T-shirt nummer 1). Bij aankomst in het hotel nog even verder slepen met de bagage naar onze mooie kamer op de 7e verdieping.

Na een koude douche kan shirt nummer 2 aan. We gaan de stad verkennen en lopen bijna meteen een van de vele prachtige boeddhistische tempels binnen. De vele bloemen en vlinders maken het een mooi geheel. Leuk om te zien hoe ze ook hier tuktuks hebben en de hygiëne niet overal even goed is. Het is bijna alsof we weer in India uitgestapt zijn. Na enkele straten is ook T-shirt nummer 2 drijfnat.. Goed bezig. De 12000 stappen zijn vandaag ruim behaald. ?

Het derde shirt mag bij terugkomst in het hotel uit de backpack gehaald worden. Wasjes nummer 1 is al gedaan.

Morgen worden we om 12 uur opgehaald en gaan we kennismaken met The Green Lion en ons verblijf voor de komende drie weken. Vast niet zo luxe als ons hotel, maar hopelijk wel heel leuk met andere vrijwilligers!

Lily

Tot zover alles goed, zou ik zo zeggen. T-shirtjes zat bij je denk ik zo.
en benieuwd naar jullie onderkomen morgen en ook al kennismaken bij de kindertjes?
Lekker slapen (nog) en succes morgen!

Jos Derrez

Hallo Laura en Nénée,
Goed aangekomen en meteen al op verkenning sjieke foto,s. ben benieuwd hoe de kennismaking is verlopen.
Wens jullie veel succes en voldoening bij jullie werk.
Hopelijk hebben jullie een behoorlijke voorraad 't shirts bij jullie.
Groet,
Jos

Nancy Bindels

Een geweldige tijd toe gewenst!
Groetjes,
Nancy