laura-nenee-laos.reismee.nl

Vandaag wel echt regenseizoen.......

Vandaag starten we met de introductie. We krijgen veel informatie over het land, de cultuur en de bevolking.
Na de introductie krijgen we taallessen. Het kan net zo goed de bestellijst van de Chinees zijn als je het mij vraagt. Zo blijkt mijn naam 'hier' te betekenen. Als we zo vrij zijn om mijn naam als neenee te interpreteren zou ik in Loas Bobo heten, weer eens iets anders dan neenee, nono of nonnon:).
We gaan op jacht naar een simkaart in het dorp (lees 3 winkeltjes langs de grote weg). Van buiten lijk je er alleen zeep, chips en koekjes te krijgen, maar dan wordt er een laatje opengetrokken en komt er zowaar een stapel simkaarten uit. Dus vanaf nu zijn we ook in Laos overal verbonden met the word wide web (hoezo ,verslaafd?!).
Morgen gaan we kennis maken bij de projecten, we hebben de coördinatoren al gevraagd om na te gaan wat de scholen nodig denken te hebben, zodat we de donaties ook dit keer weer goed kunnen besteden, voor nu dus nog even afwachten.

Vandaag was het overigens wel duidelijk merkbaar dat het regenseizoen is begonnen, het is denk ik ongeveer een uurtje droog geweest:) maar de temperatuur is beter vandaag:)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!